4 dagen op basis van de standaard van AFAS

AFAS CRM optimalisatie

AFAS CRM is het fundament voor optimale dienstverlening met jouw relaties. Alle contactmomenten en informatie, van klanten, correspondentie, campagnes tot aan financiële gegevens leg je eenvoudig vast, voor een compleet en overzichtelijk beeld van jouw relaties.

Ik wil meer informatie

Wat gaan we doen?

Vanuit de standaard van AFAS kunnen er gemakkelijk basis workflows voor sales trajecten ingericht worden. We gaan AFAS binnen jouw organisatie voorbereiden om het maximale uit AFAS CRM te halen, door dossieropbouw van de verkoop gesprekken. Het proces begint bij het vastleggen van een verkooprelatie, vervolgens zijn er contactmomenten en wordt er een forecast aangemaakt. Op de forecast leg je alle informatie vast die betrekking heeft op het sales traject. Daarnaast kan je met een verkoopactie contactmomenten voor in de toekomst vastleggen en delegeren naar een interne collega. De manager kan via dashboards de forecast van verkooprelaties monitoren.

Aandachtspunten

Huidige situatie analyseren

Huidige situatie analyseren, het creëren van een beeld voor de processen die je in AFAS InSite wil verwerken en het maken van een concreet en overzichtelijk stappenplan met duidelijke acties of condities.

Verkooprelatie & contactpersonen aanmaken

Inrichten van het proces voor het aanmaken van verkooprelaties en het invoeren van contactpersonen.

Forecast creëren

Het creëren van een forecast bij verkooprelaties, zodat het management inzicht krijgt in de mogelijke omzet. Dit inzicht biedt je de kans om tijdig bij te sturen, indien nodig.

Aanmaken verkoopacties & contactmomenten

Op deze manier heb je altijd inzicht in je lopende verkoopacties, ben je altijd up-to-date in je takenlijst en loop je geen potentiële verkoopkansen mis.

Huidige situatie analyseren

Verkooprelatie & contactpersonen aanmaken

Forecast creëren voor verkooprelatie

Aanmaken verkoopacties & contactmomenten

Voordelen van AFAS CRM

  • Vastleggen van alle contactmomenten gedurende het traject in 1 systeem
  • Taken & signalen voor de opvolging van verkoopacties
  • Duidelijk overzicht van de openstaande en gesloten forecast
  • Overzicht van behaalde prestaties naast target per accountmanager
Neem contact opNeem contact op

Benieuwd naar wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Neem contact op Neem contact op