AFAS Functioneel beheer

Pech onderweg?
Jouw eigen pitstop.

33%
66%

Meer halen uit AFAS Software

Zelfs de beste AFAS-coureur heeft weleens een pitstop nodig. Of het nu gaat om een plotseling vraagstuk onderweg of om onderhoud aan je AFAS-wagen. Eén ding is zeker, je wilt van ieder contactmoment het beste maken. Je moet zo snel mogelijk geholpen worden zonder uit je werkproces te hoeven stappen.  Dat gevoel begrijpen wij maar al te goed en daarom hebben wij ons eigen Service Center. Zie het als je eigen pitstop crew, een team specialisten dat ervoor zorgt dat jij snel weer op weg kunt. Altijd met het streven om het beter en sneller te doen dan de vorige ronde.

Wat het Service Center doet

Als we het met een auto mogen vergelijken dan biedt AFAS het bouwpakket voor een Formule 1-auto. Om daadwerkelijk de kracht te ervaren, moet je zorgen voor de juiste inrichting en goed onderhoud. Hoe leuk het ook is om zelf te sleutelen, voor een Formule 1-auto heb je toch echt een expert nodig. En zeg nou zelf, vieze handen krijgen zonder resultaat is toch niet leuk? Zo is het met AFAS niet anders. Waar zat dat ook alweer en wat nou als ik het verkeerd doe? Dit zijn terugkerende vraagstukken waarvoor ons Service Center de perfecte oplossing is.

Het maximale uit AFAS zonder vieze handen

Binnen het Service Center van Simplex zorgen specialisten ervoor dat zowel het onderhoud als het inrichten van jouw AFAS-omgeving snel én goed wordt uitgevoerd. Loop je tegen een probleem aan? Wil je jouw AFAS-omgeving optimaliseren? Leg het bij ons Service Center neer en wij pakken het met veel enthousiasme voor je op.

Jouw rittenkaart voor onze pitstop

Wij werken op basis van rittenkaarten. Je neemt een rittenkaart bij ons af en kunt daarmee op ieder moment elke vraag bij ons Service Center neerleggen. Zo hoef je zelf niet alles uit te zoeken, op te lossen of te wachten op een consultant die langskomt.

Wij beheren uw:

Let's talk

Benieuwd naar wat functioneel beheer voor je kan beteken?

info@simplex.nl