Home » Functioneel Beheer
Functioneel beheer
Wij staan klaar om jouw organisatie te ondersteunen met onze functioneel beheer oplossing en het Simplex Service center. Of het nu gaat om tijdelijke of structurele ondersteuning, wij staan voor je klaar!

Meer halen uit AFAS software
Ons team functioneel beheerders staat altijd klaar om jouw organisatie te ondersteunen bij jouw AFAS-vragen. Naast tijdelijke ondersteuning of het onderhouden van jouw omgeving brengen onze consultants hun visie en ervaring mee en delen dit met jouw organisatie. Dit zorgt voor nieuwe inzichten en optimaal gebruik van jullie AFAS-omgeving.
Simplex beheer abonnement
Het onderhouden van jouw AFAS-omgeving is van groot belang voor jouw organisatie. Met het Simplex Beheer Abonnement heb je gegarandeerd iedere week een specialist op het gebied van AFAS tot jouw beschikking. Zijn er vragen over: wijzigingen in wet- en regelgeving, veranderingen binnen bedrijfsprocessen of nieuwe functionaliteiten vanuit AFAS? Dit pakken onze beheerders graag voor je op! Naast de kennis van jouw beheerder kan je ook rekenen op de expertise en kennis van al onze Simplex collega’s. Zo kunnen wij op ieder vraagstuk binnen AFAS een advies op maat aanbieden. Op deze manier zorgen wij voor meerwaarde binnen jouw organisatie en kan jij de mogelijkheden die AFAS-software biedt, optimaal benutten.
Simpel
Met het Simpel abonnement bent je verzekerd van 1 uur beheer per werkdag-
Vaste verantwoordelijke
-
Continuïteit gewaarborgd door een dynamisch team van consultants
-
Kwaliteit gewaarborgd op alle onderdelen van jullie AFAS omgeving
Standaard
Met het Standaard beheer abonnement ben je verzekerd van 2 uur beheer per werkdag en krijg je 10% korting-
Vaste verantwoordelijke
-
Continuïteit gewaarborgd door een dynamisch team van consultants
-
Kwaliteit gewaarborgd op alle onderdelen van jullie AFAS omgeving
-
10% voordeel vanaf 2 uur
Plus
Met het Plus beheer abonnement ben je verzekerd van 4 uur beheer per werkdag en krijg je 20% korting-
Vaste verantwoordelijke
-
Continuïteit gewaarborgd door een dynamisch team van consultants
-
Kwaliteit gewaarborgd op alle onderdelen van jullie AFAS omgeving
-
20% voordeel vanaf 4 uur
Simplex service center
Wanneer er gebruik wordt gemaakt van een software pakket is het logisch dat hier vragen en wensen uit ontstaan. We begrijpen dat het niet binnen alle organisaties mogelijk is om deze intern op te pakken vanwege bijvoorbeeld gebrek aan kennis of onderbezetting. Op het Simplex Service Center ondersteunen we je graag bij vragen.
Wanneer je een strippenkaart bij ons afneemt kun je eenvoudig een Service melding insturen via ons Service Center. Van inlogproblemen tot autorisatieverzoeken en complexe kwesties, wij helpen je verder!
Wil je graag dat er telefonisch contact met je wordt opgenomen of samen naar een oplossing zoeken via Teams? Geef dit gerust aan in je melding!
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jij je collega’s optimaal verder kunnen binnen AFAS.
Strippenkaart
Met de strippenkaart van Simplex ben je ervan verzekerd dat er altijd een specialist is die jou kan ondersteunen-
24/7 toegang tot het Service Center
-
Altijd een specialist die met je kan sparren
-
Directe ondersteuning bij jouw vraagstukken
-
Alle ongebruikte uren zijn onbeperkt geldig
Ontdek wie er nog meer gebruik maken van Simplex Functioneel beheer











Tijdelijke extra inzet
Hebben jullie te maken met onderbezetting op de afdeling? Lukt het niet om een vacature ingevuld te krijgen? Simplex beschikt over een groot team aan consultants en functioneel beheerders die tijdelijk capaciteit kunnen leveren om de continuïteit van het AFAS beheer te borgen.

Jouw HR bedrijfsvoering op rolletjes laten lopen? Bekijk Simplex Strategisch HR
Succesverhalen
Ontdek wat onze klanten over de samenwerking met Simplex vertellen.
Veelgestelde vragen
Is het mogelijk om mijn vraag telefonisch te bespreken?
Dat is zeker mogelijk. Bij het indienen van de Service Melding kan je vermelden dat je graag telefonisch of via Teams geholpen wilt worden.
Wat moet ik doen als mijn verzoek urgent is?
De Service meldingen worden op volgorde van instuurdatum opgepakt. Het helpt dus om tijdig jouw vraag in te sturen. Heeft je vraag toch spoed, bel ons dan na het aanmaken van de Service Melding. Wij proberen dan de melding zo spoedig mogelijk op te pakken.
Wat is het verschil tussen een beheer abonnement en een strippenkaart?
In tegenstelling tot het Service center heb je bij een beheer abonnement een vast contactpersoon die jouw omgeving kent. Al jouw vragen kan je kwijt in een vast afgesproken aantal uur per week. Kortom, gegarandeerde beschikbaarheid om jou AFAS omgeving succesvol te beheren.
Vervalt mijn strippenkaart saldo na verloop van tijd?
Nee, het saldo heeft geen einddatum en zal niet verlopen.
Hoe krijg ik toegang tot de Simplex klantportal voor het indienen van Service Meldingen?
Wanneer jouw organisatie een strippenkaart afneemt, wordt er een beheerder klantportaal toegewezen vanuit jullie eigen organisatie. Deze beheerder heeft de rechten om collega’s toegang te geven tot ons klantportaal. Is jullie beheerder niet beschikbaar of uitdienst, neem dan contact op met ons Service Center.