#nieuws

Leobart vertelt: Beheer na livegang van AFAS omgeving

Veel organisaties om mij heen werken op dit moment toe naar de livegang van AFAS Profit per 1-1-2021. Na een uitgebreide analyse, opleidingen en de inrichting begint nu een spannende periode waarin er veel getest moet worden, zijn de processen zo ingericht zoals bedacht? Kunnen onze medewerkers straks hun weg vinden in InSite en de AFAS Pocket App en werkt de functionaliteit zoals we verwachten?

Het succes van een implementatie valt of staat bij het goed testen van de software en het instrueren van de gebruikers.
Echter het grootste succes valt te behalen na de livegang, maar hiervoor moet wel je Functioneel beheer op orde zijn. Waar voor de livegang het vooral belangrijk was om over te gaan van oud naar nieuw, kunnen er na de livegang slagen gemaakt worden met alle nieuwe functionaliteiten.

Bestaat er al een roadmap 2021 voor de door ontwikkeling van AFAS Profit binnen jullie organisatie?
Hoe wordt omgegaan met quickwins, het uitrollen van nieuwe functionaliteiten, veranderingen binnen de organisatie en het steeds verder digitaliseren van de bedrijfsprocessen? Goed om nu al over na te denken, het is namelijk zonde om niet het maximale uit je nieuwe software pakket te halen. Om het maximale uit de software te halen is Functioneel beheer noodzakelijk. Applicatiebeheer is namelijk een continu proces. Iedere dag ben je als organsiatie bezig met de ontwikkeling en verbetering van je processen.

Stel je als organisatie dan ook nu de vraag, wat zijn onze doelen na de livegang? Hoe hebben we ons Functioneel beheer vanaf 1-1-2021 geregeld? Want na de livegang begint het beheren en optimaliseren van jullie AFAS omgeving zodat deze naadloos aansluit bij jullie organisatie doelstellingen.

Simplex brengt jouw organisatie naar een hoger plan door o.a. te ondersteunen bij het AFAS Functioneel beheer binnen jullie organisatie.
We zorgen voor extra slagkracht waardoor jullie kennisniveau wordt vergroot, maar ook de tips en tricks in de werkwijze om het beheer zo constructief mogelijk op te pakken. Zo komen jullie plannen, eisen en wensen goed van de grond.

Onze AFAS specialisten begeleiden en ondersteunen jullie bij een optimale vorm van Functioneel beheer en in de inrichting van diverse vraagstukken zoals:
- Sollicitant Self Service
- Documenten i.c.m. digitale ondertekening
- Volledig geïntegreerd verzuimproces
- Declaratieproces
- Beoordelingscyclus
- Inkoopaanvragen
- Cursusmanagement

Jouw organisatie goed voorbereid de live-gang in laten gaan?

Zet de knop om

SamenSimpelSterker