Klantverhaal Tosch

Lees verder

In 2020 willen wij meer in gesprek gaan met onze klanten. In deze serie van blogs stellen wij onze klanten enkele vragen. Als eerste zijn wij gesprek gegaan met een klant waar wij heel erg trots op zijn: Tosch Automatisering & Security uit Barneveld. Waarom zijn wij trots op deze klant? Wij zijn ervan overtuigd dat Tosch een perfecte ambassadeur is van het product AFAS Profit. Hieronder directeur Daan Morren aan het woord:



Zouden jullie wat meer over Tosch kunnen vertellen?

Tosch houdt zich bezig met het automatiseren met het oog voor veiligheid. Wij geven adviezen en bieden oplossingen om veilig, snel en interactief te werken. Wij willen onze klanten inspireren met IT.

Als een allround ICT-bedrijf moet je ervoor zorgen dat je interne software ook allround werkt.
Op dit moment automatiseren al onze interne processen met de software van AFAS. Dit gaat van het afhandelen van klantvragen via de OutSite portaal tot het verwerken van de salarissen van onze medewerkers.



Wat heeft Simplex bij jullie geïmplementeerd of geoptimaliseerd?

Simplex heeft bij ons het payrollproces, declaratieproces, sollicitant self service en de indiensttredingen geïmplementeerd. Dankzij deze implementatie kunnen wij zelf onze medewerkers verlonen. Wij hebben de accountant voor dit proces niet meer nodig.



Waarom hebben jullie voor Simplex gekozen?

Wij hebben enorm veel kennis van AFAS Profit in huis. Op het gebied van AFAS ERP zijn wij geheel zelfvoorzienend. Wij waren op zoek naar externe kennis op onze HR & Payroll processen te optimaliseren. Dit is de reden dat wij op zoek zijn gegaan naar een partner die ons naar het volgende niveau kon tillen.

Het feit dat Simplex een lokale partij is gaf ons een goed gevoel. Tijdens de kennismaking had ik direct het idee dat er een kwalitatief hoogwaardige partij tegenover ons zat. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, dit verwachten wij ook van onze partners.



Hoe ervaren jullie de werkwijze van Simplex?

Wij zijn hartstikke tevreden. De terugkoppeling na elke consultancydag zorgt voor veel helderheid. Zo zijn wij altijd op de hoogte van de voortgang van de projecten. Wij maken ook gebruik van het Simplex Service Center, zo kunnen wij middels tickets kleine gebruikersvragen inschieten. Zo worden onze vragen over de HR-processen vaak dezelfde dag nog beantwoord/opgelost. Hierdoor kunnen wij snel weer door met onze dagelijkse werkzaamheden en hoeven wij niet te wachten tot er daadwerkelijk een consultant op locatie is. Wij waarderen dit enorm.



Raad je andere bedrijven aan zaken te doen met Simplex? Zo ja, waarom?

Absoluut, ja! Simplex is een jong dynamisch en vooral ambitieus bedrijf, wij zien heel erg veel overeenkomsten met Tosch. Als je een partij zoekt waar kwaliteit een drijfveer is ben je bij Simplex aan het juiste adres. Naast dit zijn de consultants erg sociaal en gedreven, dit werkt enorm prettig.



Ook benieuwd naar wat Simplex voor jou kan betekenen?

© 2024 Simplex Consultancy Algemene voorwaarden Privacy verklaring